Hemma från Sverige

Jag har varit i sverige över helgen för att fira min kusin som fyller 30, fast egentligen fyller hon först i september..
For dit i fredags kl 1 med pappa och Jojjo, blev lite middag när vi kom dit och sedan gick jag och la mig ganska tidigt.
Steg upp på dagen på lördan och började fixa mig, vid fyra började det komma en massa gäster och vid 6-7 tiden blev det middag. Vi var väl ungefär 45-50 personer :)
Vid nio fick jag en förjävlig huvudvärk så jag gick och la mig, och när jag steg upp två timmar senare var den helt borta = på med klackarna, gå och visa att man lever, samla ihop gäng och fram med tequilan! Efter det blev det att dansa som faan, jag t.o.m buggade med Henke, haha! "Nej jag kan inte bugga" sa han åt mig, sen visade det ju sig att han kommit trea i SM (för en jävla massa år sedan, men ändå). Vid tre på natten började folk försvinna, och vid 6 var det bara jag kvar på dansgolvet som stod och dansade och sjöng med till Elvis och någon enstaka som satt/sov i sofforna, då insåg jag att det nog var dags att gå och sova..
Idag var det jobbigt som fan att stiga upp. Bara packa, och hoppa in i bilen mot Örebro där vi skulle släppa av Petra som skulle tillbaka till Oslo, börja köra mot stockholm och hämta upp Tony och Krista, sen mot kapellskär och en rykande rosella.
Jag fick lite shoppat också, i fredags och idag. Tre toppar, ett par leggings, några ringar, ett par örhängen, solbrillor, nagellack och lite smink :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0