Jag suger verkligen på att uppdatera

Nog för att inte ens hälften så många som läste min gamla blogg läser den här, men ändå.

Idag när Felicia slutade skolan åkte hon hit med papi, niice. Sen kom Jan hit också på kaffe. Det var meningen att jag och Felicia skulle åka med till stan sen, men vi orkade inte, plus att det regnade som fan. Sen började det åska så inåt helvete också, jag hatar åska! En smäll när det var precis brevid oss så skakade fan huset, och jag skämtar inte. Fyfaaaan säger jag bara!
Felicia och jag gick ner till stranden och bryggan och fotade lite också, blev ganska bra bilder :)


En bild som jag fotade och klistrade ihop åt Felicia.

Felicia har tagit bilderna på mig :)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0