Knock knock, who's there?

Me, i kill you!
När klockan är sju på morgonen, man inte har somnat ännu och försöker koncentrera sig på nån brittisk kärlekskomedi som just börjar på TV4 Film, och är inte trött men känner sig lite snurrig och mår allmänt konstigt. DÅ, DÅ, DÅÅÅ är det jävligt irriterande när en låt, som får mig att tänka på någon 80-tals discofilm eller liknande spelas på radion, som går "i just cant get enough, i just cant get enough, i just cant get enough, i just cant get enough, i just cant get enough OCH SÅ VIDARE". Fyfan säger jag bara. I SURE AS HELL CAN GET ENOUGH!
Jag är inte trött. Och det stör mig lite jävligt. Så jag ska pina i mig en helvetes jävla massa kaffe ikväll så jag orkar hålla mig vaken och festa med brudarna hela natten.
JAG ÄR INTE TRÖTT!!! Däremot är jag på väldigt dåligt humör.

 this is how i feel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0