Söndag

Idag vaknade jag först vid fyra, haha. Jag borde börja försöka svänga tillbaka dygnet snart.
Nåja, jag steg upp och duschade och fixade mig lite, och så körde pappa mig till mamma och så åt jag middag där. Efter det for vi till ämnäs för min morfar fyllede år idag :)
Sedan åkte jag med min bror till stan på hojen, och träffade systerr. Jag tyckte att vi skulle hitta på något bus, men vi kom inte på något förutom att ägga folks hus/bilar, men det tyckte inte hon var någon bra idé, till min stora besvikelse haha. Vi for och spelade minigolf istället, jag vann om man räknar efter min teori (mest slag vinner). ;)
Sen for vi till mig och käkade upp kladdkakan aida och jag gjorde igår, och nuu har jag tråkigt för hon for hem pga att hon ska jobba imorgon. Fyfan vad alla ska jobba hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En person har kastat ägg på fönstret till en lägenhet. Fönstret stod på glänt med följden att ägg hamnade på en soffa som stod i bostaden.

2009-08-12 @ 14:26:59
Postat av: Nea

Ja, inte var det vi iallafall :)

2009-08-12 @ 15:04:25
URL: http://hannasbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0