Escape the Craig.

Ganska gammalt shit, men ändå. Escape the Faith gjorde ett stort j*vla misstag som kickade Ronnie, de kommer aldrig någonsin bli lika bra igen med Craig Mabbitt som sångare. Så många fans har lämnat dem pga att de kickade Ronnie, och de nya fans de fått är små emofjortisar som lyssnar på dem för att de tycker Craig är snygg.
Och visst, Max Green i all ära, men det var faktist Ronnie som sångare som gjorde bandet bra.

Jag hoppas som fan att det går bra för Ronnie med Falling in Reverse (from behind these walls).
RONNIE RADKE FOR THE WIN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAKTIST ! Inte samma band längre, RONNIE FOR THE WIN <3<3<3

2009-10-05 @ 15:37:12
URL: http://alleksandraa.blogspot.com/
Postat av: Minnie

Hej, nu har jag en Victoria´s secret tävling på bloggen, skulle bli glad om du deltar. Kram Minnie

2009-10-09 @ 08:38:35
URL: http://www.minnie.se
Postat av: Anonym

Har du lagt ner bloggen?

2009-11-07 @ 11:41:17
Postat av: Jojo

Jadu.Jag älskar Blessthefall,Escape the fate och Falling in reverse.Altså har jag jävligt svårt att säga vem jag tycker bäst om av Craig och Ronnie.Men ska jag vara helt jävla ärlig tycker jag låtarna med Ronnie var bättre ;/

2011-10-11 @ 18:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0