Är med Felicia & Hanna

Idag kom mamma efter mig så for vi till stan, för jag skulle till läkare.
Efter läkarbesöket träffade jag Hanna på stan, köpte ett par örhängen och en present till Wille som blir arton på lördag :) Sen kom Felicia när hon slutade skolan också, och så gick vi till bagarstugan och fikade.
Ikväll har Hanna och jag lagat middag till oss + Felicia här, fan vad bra vi är! Snart ska vi väl kanske ta itu med att diska också.
Men nu ska jag ha "fashionshow" så fint som dom kallar det, för att jag inte har någon aning om vilken klänning jag ska ha på mig imorgon....

Inatt ska vi ha threesome, båda brudarna sover här med mig för att jag är ensam hemma (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0