i wanna sleep..

... but there are nightmares when i try
The birds are circling i know the reasons why
Maybe a sad song some time, will make you remember me

Nu har jag varit vaken i ungefär tolv timmar. Jag vaknade igår kväll typ vid 9-10. Det här suuger! Jag har försökt svänga tillbaka dygnet men det går fan inte. Men mamma ska boka tid till läkare åt mig. Jag mår inte precis bra av det här heller, när det är ljust ute får jag sån förbannad huvudvärk, blir yr och får ont i ögonen för att jag vant mig vid att det är mörkt.
Jag har möte på arbetsförmedlingen kl. 14.00. Hoppas jag orkar vara vaken till dess...
Meeen imorgon är det min dag! :D För en gångs skull vet jag inte exakt allt jag ska få, så det känns nästan som när man var liten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0