oorka rubrik

Som jag sagt förut är jag nog sämst på att uppdatera, meen whatever.
Igår var en neaochpappa-dag, först följde jag med hans till hans jobb och kollade på när han städade ena båten, haha. Sen for vi till stan och fikade, och efter det upp till mamma och hälsade på brorsan och efter det till park och åt middag. Seen så for vi och handlade, och så for vi till Nyhamn för han skulle hämta två meteorologer från Finland som hade varit där och grejat någe.
Idag ska mamma hämta mig vid halv två, för två ska jag vara på katapult på besök, och kika ifall jag vill börja där. Sen ska vi med några ur hennes klass till Midgård och rida, kommer vara första gången på typ 1½ år jag sätter mig på en häst, fyfan vad nervös jag är!
Och det blir en lugn helg för mig, för på lördag far jag till Djurvik och blir där hos Anna tills på måndag.


Nyhamn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0