TODAY'S MY DAY!

Wohoo, idag fyller jag år :D
Har inte fått några presenter ännu, eftersom pappa har beställt min till sverige så jag får den först på fredag. Men han har beställt en prinsesstårta åt mig, som han ska hämta senare idag. Och sen kommer det lite folk hit ikväll och då får jag presenter! Fast antar att jag kommer få mest pengar, men det är bra det.

Jag funderar på att följa med pappa när han far till stan, skulle vilja köpa någonting att ha på mig på fredag när jag och brudarna ska ut och käka, och senare på kvällen blir det ju fest.

Synd att inte Top Shop finns på Åland, fast det är
väl egentligen rätt logiskt att det inte finns här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0